Sunday, December 4, 2022
Show TE Archives:
Elon Musk did not take money from Sam Bankman-Fried to buy Twitter



Elon Musk claims Sam Bankman-Fried set off his “bullssh-t meter” when he offered to invest in Musk’s $44 billion Twitter takeover. Musk claims that not only did he not take SBF’s money but news outlet Semafor did.

Semafor is a news website started with great fanfare by former New York Times columnist and Buzzfeed News chief Ben Smith.

Musk tweeted: “Semafor is owned by SBF. This is a massive conflict of interest in your reporting. Journalistic integrity is (trash can emoji).”

Click on the headline and read the rest of the story.


www.dailywire.com   
11-24-22